Activiteiten

De club biedt u tal van activiteiten die speciaal voor onze leden worden georganiseerd. Het aantal en de data varieert per jaar.
De activiteiten kenmerken zich door een informele en gezellige sfeer, waaraan ieder tennisniveau mee kan doen. Een greep uit de ééndaagse activiteiten:

- Koffietennis
Jaarrond wordt er op zondagochtend tussen 9.00 en 11.00 getennist met om 10.00 uur een pauze voor een kop koffie.
Alle leden zijn hierbij van harte welkom.
- Snerttoernooi
een middag of avond in de winter met aansluitend erwtensoep.
- Cocktailtennis
een middag of avond in de zomer, waarin tussen de wedstrijden zelfgemaakte cocktails kunnen worden gedronken.
- Bokbiertoernooi
een middag of avond in het najaar, waarbij na de wedstrijden diverse bokbieren worden geschonken.
- Invitatietoernooi
Het toernooi om bevriende tennisliefhebbers mee te nemen naar onze gezellige club. De ideale kans om kennis te maken in Horssen of om eens ergens anders te tennissen.
- Kwebbeltoernooi
Jaarlijks wordt door LTC Horssen een open toernooi georganiseerd.
Kwebbeltafels.nl is hierbij onze hoofdsponsor.
Het toernooi vind plaats in juni (week 25), op toernooi.nl en via de e-mail wordt u geinformeerd over hoe u in kunt schrijven.
- Vier dorpen toernooi
In samenwerkingsverband tussen Horssen, Dreumel, Appeltern en Alphen wordt jaarlijks een onderling toernooi georganiseerd tussen leden van deze verenigingen. In 2022 organiseert Dreumel het toernooi. Horssen organiseert weer in 2025.
- BHHAM toernooi
Het jaarlijks terugkerende BHHAM Toernooi vindt dit jaar plaats in de laatste week van februari en de eerste week van maart. De organisatie wisselt per jaar tussen de deelnemende dorpen Batenburg, Horssen, Hernen/Bergharen, Appeltern en Maasbommel. De wedstrijden worden gespeeld op meerdere complexen, maar het finaleweekend op het complex van de organiserende vereniging.