Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van LTC Horssen! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/2 Algemeen
2/2 Extra informatie Inschrijfformulier nieuwe leden
>

Nieuw seniorenleden worden door ons in contact gebracht met een Buddy, ook een lid van de club. Deze buddy helpt je de eerste maanden wegwijs op de club. Alle vragen als: hoe gaan de lampen aan, hoe werkt het afhangen, is er een tennisgroepje waar ik aan kan sluiten en nog meer kunnen door de buddy worden beantwoord. De buddy appt je enkele weken na inschrijving. Heb je hier geen behoefte aan, laat het ons weten, dan geven we je nummer niet door.

Tijdens activiteiten op de club worden soms foto's gemaakt die we graag gebruiken om te laten zien hoe leuk het is, op sociale media, deze website of locale promotie van nieuwe activiteiten. Zie ook ons privacybeleid. Wil je dat liever niet? Geef het aan ons door!

Vragen?

Telefoon