Lidmaatschap

Een lidmaatschap bij LTC Horssen staat garant voor actief sporten in een gezellige omgeving. Tennis is voor iedereen te leren, het is een life-time sport en je bent flexibel in hoe vaak en op welk niveau je wil spelen. Gelukkig nooit alleen, dus ook de gezelligheid is belangrijk.

Het ruime aanbod aan lessen, competities, toernooien en clubactiviteiten biedt volop mogelijkheden om de gezonde buitensport te beoefenen. Dankzij onze kunstgrasbanen kan dit bijna jaarrond.

Nieuwe leden krijgen bij LTC Horssen een buddy. Deze buddy wijst je de weg op het complex, helpt je bij de aanschaf van een racket en staat voor je klaar als je vragen hebt. Bovendien denkt ze met je mee als je tennismaatjes zoekt, er is altijd wel een groep waarbij je kunt aansluiten.

We bieden een aantal verschillende lidmaatschappen.

Waaronder het regulier lidmaatschap:

• Onbeperkt gebruik van tennisbanen en faciliteiten op het complex.
  • Deelname (tegen betaling) aan tennislessen, toernooien, competities en clubactiviteiten.

Contributie per jaar: Volwassene: € 130,-    Jeugd:  € 52,50

Voor gezinnen is een gezinskorting van toepassing. Meer hierover in het contributiebesluit.

Wil je meer weten? Stuur ons via onderstaand formulier een bericht met je nummer en we bellen je z.s.m. op. Ben je er al uit en wil je lid worden, ga dan direct naar de 'lid worden?' button rechtsboven op deze site.

Weet je nog niet zeker of tennis wel iets voor jou is? Dan mag je twee keer gratis een tennisles volgen. Mocht je geen racket hebben, geen probleem, deze kun je dan lenen.

Introducé

Als je de sfeer bij LTC Horssen wilt proeven dan nodigen we je uit om 4x als introducé met een bestaand lid mee te komen. Meld je hiervoor aan via onderstaand formulier.