Over ons

Onze sportvereniging is opgericht in 1975 en ligt naast de sportvelden van de voetbalvereniging in het dorp Horssen aan de Bredestraat 1.

LTC Horssen is een kleine, gezellige vereniging met ongeveer 120 leden, waar iedereen zich thuis voelt. Met de drie beschikbare banen, een eigen kantine en kleedkamers met douches hebben we alle voorzieningen om onze leden te faciliteren.

Daarnaast is een groot aantal vrijwilligers actief, waardoor veel werk wordt verzet om het park en de accommodatie in goede conditie te houden, de toernooien te organiseren en de kantine te bemannen. Tevens is er een activiteitencommissie die diverse activiteiten organiseert voor de leden.

Onze vereniging is goed vertegenwoordigd in diverse competities. Zowel in de voorjaars-, zomeravond- als najaarscompetitie zijn teams actief. Voor een relatief kleine vereniging hebben wij veel actieve leden.

Ook het volgen van tennislessen behoort tot de mogelijkheid. Deze worden samen met onze zusterverenigingen Appal uit Appeltern, de Gaensacker uit Maasbommel en 't Heufke uit Batenburg georganiseerd. De lessen worden verzorgd door tennisschool Joffe van der Heijden en Bjorn Graven.

Kortom, je vindt bij onze vereniging een divers aanbod voor veel verschillende niveaus en leeftijden.