Interne najaarscompetitie 2020

07 oktober 2020

Op vrijdag 4 september is de “Interne Najaarscompetitie” bij L.T.C Horssen van start gegaan. Deze competitie wordt gespeeld als vervanging van de reguliere KNLTB competitie die ieder jaar in het najaar plaatsvindt; hier was vanwege de COVID weinig animo voor.
Voor de interne competitie hebben zich maar liefst 29 deelnemers ingeschreven. Er wordt gespeeld op 7 vrijdagen van 4 september t/m 16 oktober. Per speelavond ontvangen we maximaal 18 spelers. Zo kan in drie rondes iedereen op een avond 2 wedstrijden spelen. Er worden 2 verkorte sets per wedstrijd gespeeld; iedere set begint bij 2-2. Iedere deelnemer speelt voor zijn/haar eigen punten. Na 7 vrijdagen kan op basis van het gemiddeld aantal behaalde games per wedstrijd de ranglijst worden opgemaakt.

Hierboven de uitslagen van vrijdag 4, 11, 18, 25 september en 2 oktober. Tevens de tussenstand (degene die minimaal 6 wedstrijden heeft gespeeld).

Nieuwscategorieën

Vragen?