Jeugd Clinics 2020

06 mei 2020

Voor jeugd bieden we de komende maanden een serie Clinics aan zodat er weer gesport kan worden.Je hoeft geen lid te zijn, en het is voor iedereen vanaf 5 t/m 18 jaar.

We bieden een reeks van 8 clinics aan, op zondagen in de ochtend van 17 mei t/m 5 juli. Je kan hiernaast vrij tennissen op woensdag middag tussen 15.00 en 17.00 uur, ook dan is er begeleiding aanwezig. De eerste 3 lessen zijn gratis, als je daarna door wil gaan betaal je voor de serie en het vrij tennissen 35,-. Zodra de omstandigheden het weer toelaten mag je onbeperkt vrij tennissen tot 1 september.

De clinics worden gehouden op het complex in Horssen, conform de Corona richtlijnen van de gemeente Druten en de KNLTB. Dit betekend dat er alleen gespeeld mag worden onder begeleiding en er geen ouders op het complex mogen kijken. De vereniging zorgt voor passende hygiƫnische maatregelen en sportmaterialen worden na gebruik gereinigd. Tennisballen worden voor 1 training gebruikt, daarna minimaal 24 uur niet meer. Het clubhuis en de kantine zijn in principe gesloten, voor hoge nood kan alleen het toilet gebruikt worden. De kinderen en ouders die zich aanmelden krijgen een flyer met meer informatie over waar ze rekening mee moeten houden.

Inschrijven kan via de knop 'Lid worden' rechtboven op deze website. Selecteer bij het lidmaatscap 'Jeugd Clinic'. Voor vragen mail met [email protected] of bel met Paul Groenen: 06-43439098

Nieuwscategorieën

Vragen?