Jeugd Sponsors gezocht!

21 februari 2022

Omdat het aantal jeugdleden al een aantal jaren groeit willen we graag investeren in nieuwe trainingsvoorzieningen voor de jeugd. We houden de contributie voor jeugd zo laag mogelijk, om sporten voor iedereen toegankelijk te maken.
Daarom kunnen we wat (financiele) hulp gebruiken!

Onze oefenkooi willen we pimpen. We leggen de tegels recht, maken de boel schoon en een graffity artiest wil de wand schilderen. Samen met een oefenschema kan deze weer goed gebruikt worden!
Kosten voor de muurschildering: € 250,-

Voor diverse activiteiten en de competitie willen we 4 mininetten aanschaffen, waardoor we van 2 seniorenvelden 4 jeugdvelden kunnen maken.
Nog meer tennisplezier dus!
Kosten per net: € 110,-
(4 st nodig)

We vragen een eenmalige bijdrage, dat mag de muurschildering, één net zijn of een eigen gekozen bijdrage. In ruil daarvoor word jouw naam 3 jaar lang vermeld op een bord ‘vrienden van de jeugd’ bij de oefenbaan en op onze website.
Interesse? Mail met [email protected] of bel met Paul Groenen: 06-43439098.
Wil je structureel een bijdrage leveren aan onze vereniging, dat kan ook. We hebben diverse sponsorpakketten beschikbaar. Kijk op ltc-horssen.nl voor meer informatie.

Download hieronder onze oproep:

jeugd sponsors.pdf

Nieuwscategorieën